Eindejaar-crea-knutsel-middag

Hulp gevraagd voor de creamiddag van donderdag 22 december.

Op donderdagmiddag 22 december organiseren wij binnen onze school een creamiddag. Deze middag start om 13.00 uur en duurt tot 14.30 uur. In elke groep zijn 2 activiteiten gepland. Dit kunnen knutselactiviteiten zijn, maar ook dans, poppenkast enz.

Heeft u zelf een leuke knutselactiviteit of een talent m.b.t. zang, dans of poppenspel, meld het aan de leerkracht en wij plannen u graag in voor een onderdeel.

Daarnaast hebben we ook hulp nodig voor het ondersteunen van een bestaande knutselactiviteit. Middels een deurbrief kunt u zich aanmelden. De deurbrief zal vanaf maandag 12 december bij alle klassen aanwezig zijn.

Tijdens de creamiddag zal er in gemengde groepen gewerkt worden. De kinderen van groep 8 halen kinderen uit andere klassen op en zo vormt zich een samengestelde groep die goed met elkaar kan samenwerken en elkaar helpt.

Alvast bedankt voor uw hulp!

Het wordt vast een gezellige middag.