Rapportgesprekken

Beste ouders/verzorgers,

Op donderdag 9 maart, ontvangen alle kinderen van de groepen 1 t/m 7  hun rapport.

Het is niet vanzelfsprekend dat alle ouders bij dit rapport worden uitgenodigd voor een gesprek. Ouders die worden uitgenodigd voor een gesprek, ontvangen hiervoor een mail/brief van de leerkracht(en).
Ook ouders die geen uitnodiging ontvangen kunnen een gesprek aanvragen. In alle gevallen kunt u hiervoor intekenen op de intekenlijst in de EinderApp.

De rapportgesprekken worden gehouden op dinsdag 14 maart en
donderdag 16 maart aanstaande.
De genoemde gesprekken worden op de aangegeven dinsdag en donderdag gehouden, na schooltijd van 15.30 – 18.00 uur en ’s avonds van 19.00 – 21.30 uur.

De intekenlijst voor de gesprekken is vanaf woensdag 8 maart actief. Wilt u a.u.b. zelf de datum ook in uw agenda noteren. Ouders/verzorgers met drie leerlingen (of meer) op ’t Einder kunnen intekenen vanaf vandaag.

Wij bedanken u hartelijk voor uw medewerking.

Met vriendelijke groeten,
Team OBS  ‘t Einder.