’t Einder gaat voor nog gezonder!

Wellicht komt dit bericht voor u onverwacht…
We hebben al eerder het plan opgevat om te gaan starten met alléén nog maar groenten en/of fruit tijdens de ochtendpauze (kleine pauze).
Dit onderwerp is gedurende het afgelopen schooljaar met de MR besproken die een positief advies heeft afgegeven ten aanzien van ons voornemen.
Dat betekent concreet dat wij op maandag 31 oktober, direct na de herfstvakantie daarmee willen starten.
We zijn van mening dat we hierdoor een bijdrage leven aan een gezonder eetpatroon. Daarbij merken we op dat kinderen op andere momenten nog voldoende gelegenheid hebben iets anders te eten. Andere etenswaren dan groenten en fruit kunnen na schooltijd weer mee naar huis worden genomen.
Uiteraard vragen we u ons besluit te respecteren en uw medewerking te verlenen. Beiden zijn essentieel voor het doen slagen van ons initiatief!
Heel veel dank voor uw begrip en medewerking in deze.