Avond4Daagse

Wat een sportieve dag hebben we vandaag achter de rug. Laten we dit vasthouden! Vanaf vandaag kun jij jezelf inschrijven voor de avond 4-daagse. Die is 4-5-6-7 juni. Vanuit de activiteitencommissie lijkt het ons tof om weer met heel veel kinderen en begeleiders samen in de Eindershirtjes de avond 4-daagse te lopen. Meld jezelf aan, geef op dat je meeloopt via ’t Einder en vergeet niet om ook een begeleider op te geven. Let op, voor kinderen t/m groep 3 is begeleiding opgeven verplicht.  Opgeven kan via: www.zuth.nl/avond-4-daagse/  of via de QR-code. Vanuit school loopt er geen begeleiding mee. Inschrijven kan t/m 17 mei.

Er zal voor ’t Einder een eigen inschrijftafel zijn en we willen ook heel erg graag iedere dag een eigen rustpost. Hiervoor zijn wij op zoek naar papa’s, mama’s, opa’s, oma’s, ooms, tantes, buren, eigenlijk dus naar iedereen die het leuk vinden om een post te bemannen. En omdat iets te snacken bij een rustpost ook wel lekker is zoeken we ook nog sponsoren die dat willen sponseren. Weet jij iemand die dit wil doen? Laat het weten aan je juf of meester.