Halloweentocht 30 oktober

Hallo allemaal,

Kom je ook naar onze Halloween avond op 30 oktober?
Een aantal ouders van t Einder hebben een leuke gezellige tocht uitgezet in de buurt rondom Basisschool ´t Einder. Deze tocht begint om 18:00 en zal eindigen rond 20:30.
Je mag samen met je papa en mama komen griezelen.
Om het ook voor onze kleuters leuk te houden hebben we de route niet te groot gemaakt. Woon je in één van de volgende straten en wil je versieren:
Groeskuilen, houtwal, houtert, kouter, dries, burg.de bekkerlaan, wijst, horst, hof, schoor, vonder, voort, hurk, donk, gaarde, biezen, groesveld. Geef je dan op via de mail.
Wil je meedoen en woon je niet op deze route dan ben je van harte welkom. We vragen dan om een donatie voor lekkers (liefst verpakte snoepjes) zodat we deze onder de versierde huizen verdelen, zodat iedereen een lekkernij kan halen bij ieder huis.
Graag willen we weten wie er allemaal meedoen en lopen dus graag even doorgeven of je alleen meeloopt of ook het huis versierd geef dan ook even het adres en het aantal kinderen op.
halloweengemert@hotmail.com.
Opgeven kan tot en met 27 oktober 2021

We hebben er zin in en hopen jullie te zien op onze griezelavond.

Groetjes Joyce en Eefke
(twee enthousiaste ouders)