​Informatie Studiedagen en Schoolvakanties e.d.

Informatie over de planning van de schoolvakanties en studiedagen kunt u ook vinden in de EinderApp onder het kopje Agenda en op de website van ’t Einder.

In de jaarkalender hebben we meer studiedagen voor de onderbouw ingepland, omdat deze kinderen meer dan voldoende uren maken in een schooljaar in tegenstelling tot de bovenbouw.
Vandaar dat we de onderbouwstudiedagen zo inrichten dat één dagdeel wordt gereserveerd voor de leerkrachten van de onderbouw om te studeren en één dagdeel voor de bovenbouwleerkrachten waarbij de onderbouwleerkrachten de groepen 5 t/m 8 overnemen.
Wij vinden het een mooie oplossing zodat we regelmatig op een goed manier aan de schoolontwikkeling kunnen werken.
Zoals u in de jaarkalender en in de kalender van de EinderApp heeft kunnen zien is op donderdag 31 januari de eerstvolgende studiedag onderbouw.

Groetjes,
Team 't Einder