​Koningsspelendag vrijdag 20 april.

Op vrijdag 21 april, wordt landelijk de Koningsspelendag georganiseerd.
Ook ’t Einder neemt hieraan deel en gaan we volop in beweging.
Dit jaar starten de kinderen van de groepen 1 t/m 4 met een ontbijt en krijgen de kinderen van groep 5 t/m 8 een lunch aangeboden. Verder organiseren we een ochtend vol sport en spel.
Er is namelijk een spelletjesochtend voor de groepen 1 t/m 4 en een sportdag (workshops door sportverenigingen) voor de kinderen van groep 5 t/m 8.
Voor de spelletjesochtend hebben we extra ouderhulp nodig. Heeft u zin en tijd om te helpen, geef u dan op via de deurbrief die bij het klaslokaal van uw kind hangt.

Om 11.45 uur krijgen de groepen 1 t/m 4 vakantie. De groepen 5 t/m 8 hebben die dag een continurooster en blijven allemaal (gratis) over op school met een lekkere lunch. Groep 5 t/m 8 hebben een continurooster en voor hen start de meivakantie om 14.00 uur.
In verband met het ontbijt en de lunch vragen we alle kinderen om een bord, bestek en beker in een tas mee naar school te nemen liefst voorzien van hun naam.