schoolhandbaltoernooi en instuif Groep 3/4

Beste jongens en meisjes (en ouders) van groep 3 en 4,

Handbal is een snelle en spectaculaire sport voor jongens en meisjes. HOTTER dan ooit.
Zit jij in groep 3 of 4 en heb je tijdens je kerstvakantie zin om van deze geweldige sport te proeven dan is dit je kans! Want Handbalvereniging Tremeg houdt op vrijdag 3 januari 2020 een Instuif van 10.00 tot 12.00 uur in sporthal Molenbroek te Gemert.
Kom (samen met je vriendjes en je vriendinnetjes) naar deze leuke sportactiviteit! In kleine groepjes doe je dan een spellencircuit waarbij beslist een aantal balspelen zitten. Dus kom in je sportkleren en breng je gymschoenen mee dan maken we er een mooie ochtend van. Meld je aan via een mailtje met je naam, groep en school erin. Stuur dit naar tremeginstuif@gmail.com liefst vóór 16 december 2019. Meedoen is gratis!

We hopen dat jij erbij bent!!!

Nog vragen of opmerkingen?
Bel gerust met Diane van Zeeland 06-20072464 of met Mark van den Heuvel 0492-319289 of met Huub Verhoeven 0492-361320 of stuur een mailtje naar tremeginstuif@gmail.com
Met sportieve groet, Handbalvereniging Tremeg