Schoolhandbaltoernooi en Instuif groep 5/6 en 7/8

Beste jongens en meisjes (en ouders) van groep 5/6 en 7/8,

Handbal is een snelle en spectaculaire sport voor jongens en meisjes. HOTTER dan ooit.
Zit jij in groep 5/6 of 7/8 en heb je tijdens je kerstvakantie wel zin om deze geweldige sport te beoefenen dan is dit je kans! Want Handbalvereniging Tremeg organiseert op vrijdag 3 januari 2020 het jaarlijkse Schoolhandbaltoernooi van 13.00 tot 17.00 uur.
Vorig jaar heeft het team van groep 7/8 van KC Berglaren gewonnen en zij mochten meedoen met het Nederlands Kampioenschap Schoolhandbal. Zij wonnen de finale en werden Nederlands Kampioen! Een geweldige prestatie!
Je kunt meedoen met een team van 5 personen plus enkele wisselspelers en een coach. Meld je aan via het opgaveformulier bij je leerkracht. Lukt het niet om een heel team op de been te krijgen en je wilt toch graag meedoen, meld je dan aan via tremegschoolhandbal@gmail.com dan zorgen wij voor een leuk team! Opgeven uiterlijk 16 december 2019 onder vermelding van je naam, groep en school.

Om je goed voor te bereiden op het toernooi ben je welkom op de gratis oefentraining! Deze vindt plaats op woensdagmiddag 11 december van  14.30 tot 16.30 uur in Sporthal Molenbroek te Gemert. Aanmelden hiervoor is niet nodig. Je kan gewoon binnenlopen in sportkleding en gymschoenen voor binnen.

Oh ja. Het team met de leukste, mooiste, vetste, gaafste of grappigste mascotte krijgt een leuke attentie!
We hopen dat jij erbij bent!!!
Nog vragen of opmerkingen? Bel gerust met Diane van Zeeland 06-20072464 of met Mark van den Heuvel 0492-319289 of met Huub Verhoeven 0492-361320 of stuur een mailtje naar tremegschoolhandbal@gmail.com
Met sportieve groet handbalvereniging H.V. Tremeg