Schoolschaatsen 2019, 18 en 20 december

Op woensdag 18 en vrijdag 20 december gaan de groepen 5 t/m 8  naar het Boerenbondsmuseum in Gemert voor het schoolschaatsen. Hiervoor moeten alle kinderen van deze groepen op de fiets naar school komen. Daarnaast moeten ze hun handschoenen meenemen! Als uw kind zelf schaatsen heeft mogen die ook mee. Ook Passe-partouts of vrijkaartjes kunnen gewoon gebruikt worden. Verdere kosten worden door de school betaald.
De groepen 5, 5/6 en 6 gaan op 18 december en de groep 7, 7/8 en 8 op 20 december. Alle groepen vertrekken om 8.35 uur en zullen rond 11.00 weer terug zijn.
Om alles goed te laten verlopen hebben we uw hulp nodig. Kunt u met een groepje kinderen naar het museum en later weer terug fietsen en helpen bij het schaatsen?
Op de deurbrief bij de klas van uw kind kunt u aangeven of u kunt helpen.

Alvast bedankt voor de moeite!!!
Team 't Einder