Speelgoed testen in Slagharen!

Hoi allemaal,

Wij zijn Nienke en Analeigh van groep 7 en wij gaan iets vertellen over onze leuke dag op 20 oktober in Slagharen.

De dag begon met heel vroeg naar school gaan; de bus vertrok al om 7.00 uur!!! Maar dat was niet zomaar, want we hadden iets gewonnen. Met een eigen filmpje hadden we bewezen dat we de leukste klas/school van Nederland zijn. En daarom mochten we de VIP jury zijn van “Het beste speelgoed van Nederland”! Na een busrit van bijna twee en een half uur waren we dan eindelijk in Slagharen. We werden ontvangen in “The Sitting Bull Saloon”. Deze zag er gezellig uit en toen we binnenkwamen kregen we een speciaal T-shirt en een lekker taartje. Vanaf 10.30 uur mochten we beginnen met het testen van het speelgoed. Je kreeg een formulier om in te vullen over het speelgoed. Onze favorieten waren: Marble rush en Het 11 stedentochtspel. Na het testen kregen we een lekkere lunch en mochten we twee uur naar het attractiepark. Daarna werden de prijswinnaars bekend gemaakt:

Winnaar 0-3 jaar: Peppa Big houten huis

Winnaar 4-6 jaar: Marble Rush

Winnaar 7-9 jaar: Ninco RC Car

Winnaar 10+: Orbeez Challenge

Na de prijsuitreiking gingen we weer met de bus naar Gemert. Daar kregen we nog een tas met leuk speelgoed. Het was een TOPdag!

Groetjes Nienke en Analeigh