Stakingsdag 15 maart

Beste ouders, verzorgers,

De vakbonden AOb en FNV Onderwijs en Onderzoek houden in de week van 11 maart aanstaande een actieweek voor meer investeringen in het gehele onderwijs. Deze week willen zij afsluiten met landelijke staking op vrijdag 15 maart 2019. Docenten uit het primair onderwijs, voortgezet en hoger onderwijs zijn opgeroepen om te staken.

We hebben de teamleden gevraagd of zij gebruik willen maken van hun recht op staking. Een groot deel van het team wil hiervan gebruik maken. Het team van ’t Einder vindt het belangrijk dat er serieus in het onderwijs wordt geïnvesteerd. Het lerarentekort dreigt steeds groter te worden. Daarnaast wil men zich hard maken voor een eerlijk salaris voor werknemers in het primair onderwijs en het verminderen van de werkdruk.

Bovenstaande betekent dat op 15 maart aanstaande onze school gesloten is!

Wij vinden het belangrijk u dit tijdig ta laten weten, zodat u iets voor uw kinderen kunt regelen.

Namens team OBS ’t Einder