Word ook biebouder!!

De Boekenzolder

Op 't Einder is een prachtige boekenzolder vol met boeken voor kinderen van alle leeftijden.
Zoals we allemaal weten is lezen ontzettend belangrijk voor kinderen. Hiervoor is een rijk boekenaanbod erg belangrijk. Iets wat we hebben op 't Einder! Heel veel mooie, leuke, grappige, spannende en informatieve boeken.
Op maandag, dinsdag en donderdag is de Boekenzolder open van 12.45 tot 13.30 uur en op vrijdag van 08.45 tot 09.30 uur. Tijdens deze tijden komen kinderen hun boek inleveren (mocht deze uit zijn) en weer een leuk nieuw boek uitzoeken. De ouders nemen de boeken in en scannen de boeken die de kinderen weer mee naar de klas nemen. De boeken worden door de ouders weer allemaal op de juiste plek teruggezet, zodat de kinderen de boeken ook weer goed terug kunnen vinden bij het juiste thema. Hoe leuk is het om tussendoor kinderen te helpen met een leuk boek uitzoeken, zodat elk kind weer heerlijk kan lezen in de eigen klas? Of voor een kind een boek te reserveren, omdat deze al uitgeleend is aan iemand anders?
Voor de boekenzolder zijn wij op zoek naar ouders die willen komen helpen. Je kunt zelf aangeven welke dag je zou kunnen. Dat hoeft echt niet elke week, elke hulp is welkom!

Lijkt het jou leuk om kinderen te helpen een leuk boek te vinden op de Boekenzolder?

Geef dit dan door bij de leerkracht of stuur een mailtje naar fschaap@obseinder.nl

Tot snel in de Boekenzolder!